A Secret Weapon For عطر مردانه

ارسال توسط نیلوفر متین ۲۰ آذر بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا سبب می‌شوند شما از دست‌به‌جیب شدن برای خرید عطرهای متفاوت در امان بمانید. برخی از عطر ها تا دو روز ماندگاری دارند و این امر نشان از متریال بسیار مرغوب برای این محصولات است. اگر عطر و ادکلن را بعد از استحمام به‌جای لباس بر روی پوست تن خود اسپری کنید ماندگاری آن مدت‌زمان طولانی‌تری با شما همراه خواهد بود.

این خانواده با نت های جذابی که دارد، تجسم ظرافت و مردانگی است و معمولا می توان عطرهای مردانه جذابی را در این میان یافت. خانم ها نیز به صورت فزاینده ای جذب این روایح می شوند. نت های چوبی از چوب صندل گرفته تا سرو، گرم هستند و به خوبی با طراوت رایحه های مرکبات یا معطر ترکیب می شوند. مواد و روایح چوبی ثابت کننده های عالی هستند و برای عطرهای مردانه بسیار مناسب هستند و به بدنه ترکیبات، ماندگاری می بخشند.

بدون شک ادکلن‌های مناسب پاییز همچون عطرهای مناسب فصل بهار می‌توانند در دسته روایح با طبع معتدل باشند.

در واقع عطر‌هایی با طبع گرم مناسب زمستان و پاییز و ادکلن‌هایی با طبع معتدل انتخاب ایده آل برای فصل تابستان و بهار هستند؛ اما اگر علاقه‌ای به تعویض عطر در فصول مختلف سال ندارید پیشنهاد می‌کنیم با خرید عطرهایی با طبع معتدل یک امضای شخصی ماندگار را برای همیشه از خود به یادگار بگذارید.

عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده را می‌توان در میان روایحی انتخاب کرد که حداقل ماندگاری روزانه داشته باشند و در چند ساعت اول با پخش بوی عالی توجه افراد را به خود جلب کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مورد توجه قرار بگیرد، میزان الکلی است که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. با وجود اینکه الکل قابلیت پخش بو دارد و می‌تواند تاثیر زیادی در پخش شدن اسانس میوه، گل و سایر خوشبو کننده‌ها داشته باشد اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است حساسیت‌های پوستی یا تنفسی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این ادکلن‌ها باید در جای معتدل و به دور از نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند.

البته توجه داشته باشید که نکات زیادی در ماندگاری عطر تاثیرگذار هستند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متابولیسم بدن و جنس پوست افراد اشاره کرد.

رایحه اش با داشتن چندین لایه، از نوتس های پایه چوب صدر و مشک و عنبر شروع می شود و تا نوتس های اصلی برگ های سبز سیب پیش می رود.

در حال حاضر تیم حرفه ای تایمو در زمینه مشاوره عطری برای انتخاب اسان تر و اشنایی با سلیقه عطری هر فرد پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود تا با خیال راحت بهترین انتخاب عطری رو داشته باشید .

قبل از خرید اسپری بدن برای خود این سه نکته مهم را باید در نظر داشت اول اینکه از خودتان بپرسید، دوست دارید اسپری بدن شما چه بویی داشته باشد؟

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

ماندگار. [ دْ / دَ / دِ ] ( نف مرکب ) کسی که در جایی اقامت ( دایمی یا طولانی ) کند. پایدار. بادوام. آنکه بماند. ماندنی. مقابل رفتنی. آنکه آهنگ ماندن کرده است ؛ مهمانها ماندگار نیستند ( برای شب یا روز نمی مانند ).

If you’re ready to learn more on خرید عطر مردانه take a look at our own web-site.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *