عطر و ادکلن – An Overview

بهداشت شخصی همه محصولات بهداشت شخصی مراقبت ویژه کرونا ضدعفونی و پاک کننده

استفاده از این مطلب تنها با ذکر نام منبع بلا مانع می باشد.

می توان گفت این عطر مردانه نیازی به توضیح و توصیف ندارد؛ چرا که از معدود عطر مردانه هایی است که قطعا نامش را اکثریت شنیده اند. کرید اونتوس مردانه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است و به عنوان یک عطر مردانه تلخ و خنک شناخته می شود. نکته ای که می بایست به آن توجه کنید این است که یک عطر خنک قاعدتا شما را در هوای پاییز و زمستان اذیت نمی کند اما آنچنان که باید متوجه رایحه آن نیز نخواهید شد و میزان ماندگاری و پخش بو هم آنطور که باید حس نمی کنید.

در واقع عطر‌هایی با طبع گرم مناسب زمستان و پاییز و ادکلن‌هایی با طبع معتدل انتخاب ایده آل برای فصل تابستان و بهار هستند؛ اما اگر علاقه‌ای به تعویض عطر در فصول مختلف سال ندارید پیشنهاد می‌کنیم با خرید عطرهایی با طبع معتدل یک امضای شخصی ماندگار را برای همیشه از خود به یادگار بگذارید.

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

به طور کلی عطرها دارای سه طبع معتدل، گرم و خنک هستند که هر یک از آن‌ها برای آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع یکی از معیار‌های اصلی برای خرید ادکلن زنانه با خط بوی بالا، انتخاب طبع درست آن است، پس بهتر است خانم ها در ۶ ماهه اول سال به سراغ عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا و در ۶ ماهه دوم سال از ادکلن‌هایی با طبع گرم استفاده نمایید.

رنگ موی مدل اکسلنس لورآل به خوبی از موها در برابر آسیب ها محافظت می کند. سری رنگ‌های متوسط مایل به تیره‌ی این شرکت بدون هیچ صدمه ایی به ساختمان و بافت مو آن را روشن کرده و با پوشش کامل و بی نقصی که دارد بطور کامل موهای شما را پوشش داده و شما بی نیاز از مراجعه به سالن های آرایشی می کند.

پیشنهاد میدهم اگر قصد معرفی برترین ها را دارید اینکار رابدون در نظر داشتن موجودی فروشگاه و انبار شرکت خودتون انجام دهید. ممنونم

نکته دیگر در مورد این عطر مردانه یعنی کرید اونتوس این است که به دلیل رایحه دلپذیری که داشت، باعث شد تا بسیاری از کمپانی ها برای تولید برخی از عطرهای خود از رایحه اونتوس کپی برداری کنند؛ همچنین راه برای کسانی که همواره به دنبال تولیدات فیک و کلاهبرداری هستند باز شد تا کپی اونتوس را هم فراوان به بازار روانه کنند.

می توانید تصور کنید؟ بدون اینکه موهایتان نارنجی شود رنگ موی شما را از بین می برد و سفید می کند.

از بوی براوو سیرا هنوز نگفته ام. این اسپری بویی چوبی دارد که تمام طول روز روی سطح پوست می ماند، پس برای استفاده روزمره عالی است.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه…

نت اصلی: کهربا، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، هلو ، یاس بنفش

نت اولیه: ترنج ، لیمو ترش، سیب ، نعناع هندی ، بنفشه ، فلفل صورتی

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *