Little Known Facts About عطر مردانه.

عطر زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب یکی از انتخاب‌های ایده آل خانم‌ها در فصول مختلف سال است. در واقع آن‌ها به دنبال خرید محصولی هستند که در عین داشتن قیمت مناسب پخش بوی عالی داشته باشد تا بتوانند در شرایط متفاوت از آن استفاده کنند.

این بو در هر مراسم و موقعیتی کاربرد داشته و احتمالا نظر همه را به سمت خودش جلب خواهد کرد.

این ده عطر مردانه، تعدادی اندک از برترین عطرهای مردانه بودند که بین آقایان سخت پسند نیز همچنان رواج دارند و در فروشگاه اینترنتی عطر تینو نیز با بهترین قیمت موجود می باشند. شما چه عطر مردانه ای را به ما و دیگر دوستان معرفی می کنید که همچنان جزو پر فروش ترین های عطر مردانه است؟

گاه این کلمه را به فرزندی دهند که برادر و خواهران قبل از او در کودکی فوت کرده اند ( برای تفأل به ادامه زندگی او ). ( فرهنگ فارسی معین ).

متاسفانه ادکلن کرید اونتوس باتوجه به قیمت بالایی که داره اصلا پخش بو و ماندگاری نداره(برخی عنوان میکنند توسط شرکت ریفورموله شده!

ماندگارترین ادکلن مردانه می‌تواند ادکلن کرید سیلور مانتین باشد. این عطر سلطنتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ با رایحه‌ای بسیار خنک به بازار عرضه‌شده است. اسانس‌های محبوب استفاده‌شده در این عطر آن را برای فصول گرم سال بسیار ایده آل کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسپرت بودن این عطر و استفاده هم‌زمان آقایان و خانم‌ها از این عطر از مؤلفه های بارز آن به شمار می‌آید.

چیزهای عجیب و غریبی که مردم به اشتراک گذاشتند، شما را کنجکاو میکند!

نوتس های پایه ای در این اسپری چرم سیاه، نعنا وحشی و عنبر هستند. به همین دلیل است که می گویم بویی خاص و تکرار نشدنی دارد. اندکی از زمان اسپری شدن که بگذرد بوی هل را هم به عنوان نوتس میانی حس خواهید کرد. نوتس اصلی هم در این اسپری یاسمن است که در نهایت رایحه ای شیرین به آن می دهد.

رنگ موی زی فام یک محصول با ارزش خرید بالا می باشد که حتی مشکل پسند ترین آدم ها را نیز راضی می کند. این محصول بصورت کیت و پکیج کامل به بازار عرضه شده تا شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه موهای خود را در خانه رنگ کنید.

البته توجه داشته باشید که اینها تنها روایح کاربردی در تولید عطر زنانه با ماندگاری بالا هستند و روایح خاص و منحصر به فرد دیگری نیز وجود دارند که مورد توجه افراد خاص قرار می‌گیرند.

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) عطر زنانه با ماندگاری بالا

نت میانی: اقاقیای برزیلی ، رز ، یاس، گل برف ، زیره، گل مریم

برخلاف اکثر اسپری ها که منجر به سردرد در مردان می شوند، مونت بلک لجند رایحه ای بالانس شده دارد و با بویی لوکس هرگز اذیت کننده نخواهد بود.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *