5 Easy Facts About عطر و ادکلن Described

این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

به جای آن، از بوی اقیانوس و ساحل در تامی باهاما استفاده شده است.

سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

عطر لیلیوم در راستای تسهیل فروش عمده ادکلن و با ارایه‌ی کدهای تخفیف و یا تخفیفات گروهی این امکان را فراهم نموده است. کافی است تا با بخش فروش ما تماس حاصل بفرمایید.

ضمن تشکر از وقتی که برای معرفی ادکلن ها دارید و در نظر داشتن اینکه بخش زیادی از انتخاب ادکلن برای هر فردی میتونه سلیقه ای باشه

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

بوی اسپری ها معمولا به چند دسته خاص تقسیم می شود. مثلا چوبی، تازه، گلی و شرقی! انتخاب هر یک از این بوها به نحوه استفاده شما از اسپری بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهید اسپری خود را قبل از باشگاه و به صورت روزانه استفاده کنید بوی های گلی و تازه برای شما عالی هستند.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

ماندنی، پایدار، آنچه پیوسته بر یک حال بماند و تغییر نکند.

نت ابتدایی را فقط شما حس خواهید کرد چرا که با اولین افشانه و نشستن روی پوست خود را نشان می‌دهد. به علاوه این که در ترکیبات این نت مولکول‌هایی هستند که در تماس با پوست به سرعت تبخیر می‌شوند.

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ادکلن پگاسوس با طبعی تلخ و تند به تأثیر از سرخس گونه‌های شرقی برای شما طراحی و تولیدشده است. ازآنجایی‌که اسانس‌های استفاده‌شده در آن‌قدری گرم است برای فصول سرد سال محصولی متناسب محسوب می‌شود. همچنین درصد ماندگاری این ادکلن خوشبو از نظر مصرف‌کنندگان بسیار عالی عنوان‌شده است و شما تا بیش از بیست‌وچهار ساعت می‌توانید رایحه خوش آن را استشمام کنید.

بهتر است رایحه‌ای که از شما در فضا منتشر می‌شود، به خوبی گویای شخصیت اصلی خودتان باشد.

دولچه گابانا عطری است که با رایحه‌ای ملایم در پیش روی شما قرارگرفته است. این عطر در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یک عطر خاص راهی بازار شده است. طبع این عطر معتدل است و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرارگرفته است. این عطر مردانه جذاب از ماندگاری و پخش بوی بسیار ایده الی از منظر مصرف‌کننده برخوردار است.

بنابراین سعی کنید از یک عطر ادکلن خنک مانند این عطر مردانه حتما در بهار و تابستان استفاده کنید تا هم حس عمیق عطر را همانطور که هست درک کنید و هم این روزهای گرم را راحت تر تحمل کنید و چه بسا لذت هم ببرید.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *