The Fact About عطر و ادکلن That No One Is Suggesting

نت اولیه: پرتقال، گریپ فروت ، توت فرنگی ، آناناس ، میوه گل ساعت

این رنگ مو از یک شرکت ایرانی بنام بیول می باشد که از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است. تن رنگ این محصول بلوند تیره طبیعی می باشد که جلوه ایی بسیار زیبا را برای موهای شما ایجاد خواهد کرد.

!! رایحه ای خوش، قیمتی ارزان و به صرفه، ماندگاری بالا و خوشبو همگی دست به دست هم داده اند تا یک عطر فوق العاده را به وجود بیاورند. از این عطر می توانید در قرار های عاشقانه و …. استفاده کنید چرا که رایحه ای شیرین، تند و طبیعتی خواهد داشت تا یاد آور لحظات خوب حضور در طبیعت را برای شما تداعی کند. برای خرید این عطر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

این اسپری برای استفاده در طول روز مناسب تر است؛ اسپری که حس دریانورد خفته درون تان را زنده و همه نگاه را به شما جلب خواهد کرد!  

نکته مهم و قابل توجه در نگهداری عطرها، محل قرار دادن آن‌ها است. مثلا برخی از افراد عطر خود را در توالت و کنار سایر لوازم بهداشتی خود قرار می‌دهند که این کار باعث رطوبت‌گیری عطر و شکستن مولکول‌های آن می‌شود و در نهایت تغییر رنگ و از بین رفتن میزان پخش بوی آن را به دنبال خواهد داشت.

به طور کلی عطرها دارای سه طبع معتدل، گرم و خنک هستند که هر یک از آن‌ها برای آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع یکی از معیار‌های اصلی برای خرید ادکلن زنانه با خط بوی بالا، انتخاب طبع درست آن است، پس بهتر است خانم ها در ۶ ماهه اول سال به سراغ عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا و در ۶ ماهه دوم سال از ادکلن‌هایی با طبع گرم استفاده نمایید.

همچنین یک ماسک مو نیز در این کیت قرار داده شده است که از موها در برابر آسیب های رنگ مو حفاظت می کند.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

امروز: یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ محرّم ۱۴۴۵ قمری و ۰۶ اوت ۲۰۲۳ میلادی

بلو شنل پرفیوم یک عطر مردانه معتدل و تلخ است که معمولا مورد تایید اکثر آقایان قرار می گیرد. رایحه تلخ بیشتر مورد پسند آقایان است اما این محبوبیت هر روز گسترده تر می شود و هر دو گروه خانم ها و آقایان به آن علاقه نشان می دهند. می توان گفت شنل بلو یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در طول تاریخ است و این جذابیت در هر سه نسخه ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم نیز به چشم می خورد.

علاوه بر این توجه به نت‌های به کار رفته تاثیر زیادی در خرید عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا دارد.

امروزه خرید بهترین ادکلن های مردانه از مارک های معروف قیمت بسیار بالایی دارند اما چون که این عطر و ادکلن ها ماندگاری بالایی دارند خرید آنها توصیه می شود. برای همین در این مقاله سعی بر آن داریم تا پیرامون بهترین برندهای عطر مردانه با ماندگاری بالا مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

نوتس های پایه ای در این اسپری درخت تانکا و چوب صندل هستند.

فیتو یک شرکت معتبر فرانسوی می باشد که همیشه توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست بیاورد. این رنگ مو به به چهره شما جلوه ایی بسیار زیبا و جذاب هدیه می دهد و در عین حال از آسیب رسیدن به موهای شما نیز جلوگیری کرده و مانع از خشکی و شکنندگی موها شما می شود.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *