Facts About ماندگاری بالا Revealed

عطر زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب یکی از انتخاب‌های ایده آل خانم‌ها در فصول مختلف سال است. در واقع آن‌ها به دنبال خرید محصولی هستند که در عین داشتن قیمت مناسب پخش بوی عالی داشته باشد تا بتوانند در شرایط متفاوت از آن استفاده کنند.

استفاده از این مطلب تنها با ذکر نام منبع بلا مانع می باشد.

بدون شک ادکلن‌های مناسب پاییز همچون عطرهای مناسب فصل بهار می‌توانند در دسته روایح با طبع معتدل باشند.

عبدول جمالی گفت: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۵:۲۶ عطر امواج عالی

روایحی که با نفس عمیق در لابلای پرزهای بینی باقی می‌ماند نت‌های پایانی هستند و پس از اتمام بوی نت میانی پدیدار می‌شوند. این مدت زمان گاهی تا ۲ ساعت نیز طول می‌کشد اما با پدیدار شدن نت پایانی می‌توانید از ماندگاری آن تا ساعت‌های طولانی لذت ببرید.

در انتهای روی تنها بوی کم جانی روی بدن می ماند که آن هم خیلی زود می پرد. اگر هم چنان مایل هستید اسپری استفاده کنید باید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید تا حداقل تمام روز کاورتان کند.

( صفت ) . ۱- کسی که در جایی اقامت ( دایمی یا طولانی ) کند . ۲- پایدار ماندنی .

در زمان خرید انواع ادکلن و عطر‌های زنانه باید به این نت توجه داشته باشید زیرا در صورتی که نتواند رضایت شما را جلب کند نت‌های بعدی نیز برایتان خوشایند نخواهند بود.

البته توجه داشته باشید که نکات زیادی در ماندگاری عطر تاثیرگذار هستند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متابولیسم بدن و جنس پوست افراد اشاره کرد.

ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

مون بلان عطری است که رایحه‌ای خنک و شیرینی دارد و ساختار آن با استفاده از مرکبات، گل‌های میوه‌ای و گیاهان معطر شکل‌گرفته است. بهره‌گیری از اسانس چوب در این عطر سبب رسیدن به حس جنگل‌های نم خورده را برای شما تداعی می‌کند.

ایرانوس > بلاگ > عطر و ادکلن > عطر و ادکلن مردانه > ۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی و ارزان قیمت

در واقع اغلب آقایان ادکلن مردانه ملایم‌تر را به نسبت عطرهای قوی‌تر ترجیح می‌دهند.

رایحه این اسپری تا حدی تمیز است و از ترکیب چوب صندل، عنبر، بالنگ، مشک و گلسنگ تولید می شود. همین ملایم بودنش موجب شده که بویی غالب نداشته و خیلی حس نشود. پس اگر می خواهید تمام طول روز بویی واضح از جک بلک بدهید باید میزان قابل توجهی از آن را روی بدن اسپری کنید.

In case you loved this short article and you would like to receive more info about خرید بهترین عطر مردانه kindly visit our own web site.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *