The Greatest Guide To عطر و ادکلن

لازم به ذکر است که همواره مشاورین ارشاکو جهت ارائه ی راهنمایی و مشاوره آماده ی پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند.

انتخاب عطر با ماندگاری طولانی و پخش بوی زیادی که طبع معتدل دارد برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به تعویض عطر ندارند و در تمام طول سال می‌خواهند از یک رایحه استفاده نمایند.

آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود.

در واقع عطر‌هایی با طبع گرم مناسب زمستان و پاییز و ادکلن‌هایی با طبع معتدل انتخاب ایده آل برای فصل تابستان و بهار هستند؛ اما اگر علاقه‌ای به تعویض عطر در فصول مختلف سال ندارید پیشنهاد می‌کنیم با خرید عطرهایی با طبع معتدل یک امضای شخصی ماندگار را برای همیشه از خود به یادگار بگذارید.

معمولا در نت‌های پایانی از روایح کندر، چوب سدر، میخک، زنجبیل، صمغ، وانیل و رز استفاده می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چیزهای عجیب و غریبی که مردم به اشتراک گذاشتند، شما را کنجکاو میکند!

در این بخش باید بگوییم، با توجه به عطرهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب یک عطر مردانه مناسب که با روحیه شما سازگار باشد و همچنین متناسب با زمان و مکان مدنظر شما باشد درواقع یک چالش است. این تعداد از عطر مردانه که در این مقاله معرفی شد، گزیده ای از عطرهای مردانه هستند که در این سال ها همچنان مورد توجه بوده اند و با توجه به رنج قیمتی که دارند،‌ برای اکثریت جامعه قابل خریداری می باشند.

روایح دلنشین و خیال انگیز که در گروه‌های زیر تقسم می‌شوند:

بلو شنل پرفیوم یک عطر مردانه معتدل و تلخ است که معمولا مورد تایید اکثر آقایان قرار می گیرد. رایحه تلخ بیشتر مورد پسند آقایان است اما این محبوبیت هر روز گسترده تر می شود و هر دو گروه خانم ها و آقایان به آن علاقه نشان می دهند. می توان گفت شنل بلو یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در طول تاریخ است و این جذابیت در هر سه نسخه ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم نیز به چشم می خورد.

(دِ ) (ص فا. ) ۱ – کسی که در جایی اقامت (دایم یا طولانی ) کند. ۲ – پایدار، ماندنی .

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای مردانه از اسانس‌های متفاوتی بهره گرفته‌اند. از همین رو ماندگاری آن‌ها متناسب با اسانس‌های به کار گرفته‌شده و متریال باکیفیت تفاوت دارد. شما می‌توانید برای خود بر اساس سلیقه‌تان محصولی ایده ال را تهیه کنید. عطرهای تند و تلخ، عطرهای شیرین و خنک، عطرهای گرم و شیرین مردانه و زنانه و ده‌ها رایحه دیگر برای شما بر اساس خلقیاتتان در نظر گرفته‌شده است.

البته برخی برند‌ها با تولید نمونه‌های مشخصی برای فصل بهار سعی داشته‌اند عطر زنانه با ماندگاری بالا مناسب فصل بهار را به بازار عرضه کنند.

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

If you loved this article and you would like to get much more information concerning خرید بهترین عطر مردانه kindly stop by our own site.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *