Top latest Five عطر و ادکلن Urban news

پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

برند فراری یکی از برند هایی می باشد که کم تر کسی پیدا می شود که نام فراری را نشنیده باشد. این عطر نیز که قیمتی ما بین ۱۵۰-۲۰۰ هزار تومانی دارد در نت اولیه خود رایحه پرتغال خونی، لیمو شیرین ، اسطوخودوس را خواهد داشت و سپس با ترکیب شدن آن در نت میانی با رایحه های هنداونه، سیب سبز، و آویشن رایحه ای میوه ای و گیاهی را پخش خواهد کرد که تداعی کننده یک روز عالی در طبیعت می باشد.

!! رایحه ای خوش، قیمتی ارزان و به صرفه، ماندگاری بالا و خوشبو همگی دست به دست هم داده اند تا یک عطر فوق العاده را به وجود بیاورند. از این عطر می توانید در قرار های عاشقانه و …. استفاده کنید چرا که رایحه ای شیرین، تند و طبیعتی خواهد داشت تا یاد آور لحظات خوب حضور در طبیعت را برای شما تداعی کند. برای خرید این عطر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اگر به دنبال ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان بوده باشید غیر ممکن است عطر آزارو ویزیت را ندیده باشید. این عطر که طبع گرمی دارد را می توان در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان از آن ها استفاده کرد و از رایحه های تند و تلخ و طبیعتی آن نهایت لذت را برد. این عطر محصول کشور فرانسه می باشد که مخصوص استفاده آقایان می باشد با خرید این عطر می توانید خود را فردی در عین جذابیت و شیکی، بسیار مقتدر و سنگین و جدی جلوه دهید و دوستان و آشنایان خود را با رایحه فوق العاده آن شگفت زده کنید.

عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده را می‌توان در میان روایحی انتخاب کرد که حداقل ماندگاری روزانه داشته باشند و در چند ساعت اول با پخش بوی عالی توجه افراد را به خود جلب کنند.

علاوه بر این عوامل دیگری نیز وجود دارند که با توجه به آن‌ها این امکان برای شما فراهم می‌شود تا از مزیت ادکلن خوشبوی زنانه با ماندگاری بالا بهره‌مند شوید، این نکات شامل موارد زیر هستند:

 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از بهترین برند-۱ میلیون از پاکو رابان

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا اکسیس شناخته‌شده است. اکسیس زیر نظر یک کمپانی فرانسوی طراحی و تولیدشده است. تاکنون بیش از چهل مدل عطر با برند اکسیس راهی بازار شده است که مطابق با سلایق متفاوت افراد در نظر گرفته‌شده است. اکسیس بلو عطری است با طبع خنک و ملایم که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد.

امروز: یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ محرّم ۱۴۴۵ قمری و ۰۶ اوت ۲۰۲۳ میلادی

می توانید تصور کنید؟ بدون اینکه موهایتان نارنجی شود رنگ موی شما را از بین می برد و سفید می کند.

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ادکلن پگاسوس با طبعی تلخ و تند به تأثیر از سرخس گونه‌های شرقی برای شما طراحی و تولیدشده است. ازآنجایی‌که اسانس‌های استفاده‌شده در آن‌قدری گرم است برای فصول سرد سال محصولی متناسب محسوب می‌شود. همچنین درصد ماندگاری این ادکلن خوشبو از نظر مصرف‌کنندگان بسیار عالی عنوان‌شده است و شما تا بیش از بیست‌وچهار ساعت می‌توانید رایحه خوش آن را استشمام کنید.

رایحه این اسپری ترکیبی بی نظیر از آیتم هایی است که در ساحل اقیانوس یافت می شوند. از تکیلا گرفته تا مشک استوایی، جلبک دریایی و آهک!

شیک پوشی در ۶۱ سالگی/گریگ برزینسکی معروف به روباه نقره ای!

برخلاف اکثر اسپری ها که منجر به سردرد در مردان می شوند، مونت بلک لجند رایحه ای بالانس شده دارد و با بویی لوکس هرگز اذیت کننده نخواهد بود.

If you loved this article and you would like to obtain extra info concerning خرید عطر مردانه kindly visit our own webpage.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *