عطر و ادکلن – An Overview

بوی این اسپری مردانه چند منظوره است. پس می توانید قبل از رفتن با باشگاه، مدرسه یا حتی در قرارهای شبانه خود از این اسپری استفاده کنید.

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

هنگام انتخاب بهترین رنگ مو، رنگ پوست شما مهم‌ترین عامل در این انتخاب است. از آنجایی که موهای شما دقیقاً در کنار صورت شما قرار دارند، انتخاب یک رنگ موی مناسب می‌تواند چهره شما را روشن‌تر و یا براق‌تر نشان بدهد و چهره شما سال‌ها جوان‌تر به نظر برسد.

شیرین و ملایم عطر و ادکلن تلخ عطر و ادکلن گرم عطر و ادکلن خنک عطر و ادکلن تند عطر و ادکلن ترش بادی اسپلش

اکسسوری نوزاد عطر و ادکلن > عطر و رایحه مردانه > عطر و ادکلن مردانه

دقت داشته باشید که روایح مذکور در گروه‌های بویایی متفاوت قرار می‌گیرند از این رو برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا باید گروه بویایی مورد نظر خود را بیابید.

عطر و ادکلن همیشه جز ثابتی از زندگی افراد شیک پوش می باشد که در این مطلب از سایت ایرانوس به معرفی ۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت می پردازیم، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

نت اولیه: رز، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، گل صدتومانی

نت ابتدایی را فقط شما حس خواهید کرد چرا که با اولین افشانه و نشستن روی پوست خود را نشان می‌دهد. به علاوه این که در ترکیبات این نت مولکول‌هایی هستند که در تماس با پوست به سرعت تبخیر می‌شوند.

همکاران گرامی از بخش فروش عمده میتوانند با ما در ارتباط باشند و از تخفیفات ویژه همکاران بهره ببرند.

قبل از خرید اسپری بدن برای خود این سه نکته مهم را باید در نظر داشت اول اینکه از خودتان بپرسید، دوست دارید اسپری بدن شما چه بویی داشته باشد؟

دو مورد از بهترین روش ها برای شفاف کردن لیوان و استکان کدر شده

استفاده از نت‌های میوه‌ای با ترکیب روایح گل و عطر ماندگار مشک و عنبر در این عطر‌ها یادآور باغ‌های بهشتی است که همه در رویاهای شیرین‌مان می‌بینیم.

Here’s more in regards to عطر مردانه take a look at the web-page.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *