The عطر و ادکلن Diaries

اگر هم اهل شب نشینی و مهمانی هستید، بهتر است از ادکلن‌های لایه لایه استفاده کنید، که نت‌هایشان در مراحل مختلف باز می‌شوند.

ده عطر مردانه پر فروش و برتر برای سال ۲۰۲۱ معرفی عطر ده عطر مردانه پر فروش و برتر برای سال ۲۰۲۱

اسانس های به کار رفته در نت های این عطر خوشبو عبارتند از:

عبدول جمالی گفت: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۵:۲۶ عطر امواج عالی

نوتس های اصلی بویی مشابه گل دارد و به همین خاطر است که مونت بلک برای هر سلیقه ای و در هر زمانی قابل استفاده است.

در انتهای روی تنها بوی کم جانی روی بدن می ماند که آن هم خیلی زود می پرد. اگر هم چنان مایل هستید اسپری استفاده کنید باید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید تا حداقل تمام روز کاورتان کند.

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا اکسیس شناخته‌شده است. اکسیس زیر نظر یک کمپانی فرانسوی طراحی و تولیدشده است. تاکنون بیش از چهل مدل عطر با برند اکسیس راهی بازار شده است که مطابق با سلایق متفاوت افراد در نظر گرفته‌شده است. اکسیس بلو عطری است با طبع خنک و ملایم که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد.

این محصول از شرکت گارینه با پایه رنگ بلوند روشن یک جلوه بسیار زیبا و دلنشین را به موهای شما هدیه می دهد.این محصول نیز بصورت کیت عرضه می شود که تمام ابزار مورد نیاز برای رنگ کردن مو در کیت آن قرار داده شده است.

عطر زنانه با ماندگاری بالا در فروشگاه تایمو شاپ در برند‌های متفاوتی تولید می‌شود و می‌توانید بر اساس سلیقه یکی از نمونه‌های منحصر به فرد آن را خریداری نمایید.

نت اولیه: مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو ، گل اوسمانتوس ، یاس بنفش

به همین دلیل این نوع رایحه‌ها را اغلب به صورت ادوتویلت تولید می‌کنند.

گروه بویایی چرمی به همراه عسل و توتون مناسب شخصیت‌ها و مقام‌های عالی رتبه‌تر هستند.

عطر مشهور ایفوریا ساخت کشور آمریکا است و ساختار متمایز آن دلیل استقبال بی‌نظیر از آن عنوان‌شده است. رایحه این عطر تلخ، تند و البته کمی خنک است. این عطر برای فصل بهار، پاییز و زمستان شما محصولی متناسب به شمار می‌آید. ازآنجایی‌که گل‌های طبیعی در آن به کار گرفته‌شده است برای فصل بهار نیز ایده ال است.

For those who have any kind of queries concerning wherever in addition to the way to make use of بهترین عطر مردانه, you’ll be able to email us with the web site.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *