5 Simple Techniques For عطر مردانه

میزان ماندگاری نت پایانی در ادکلن زنانه با ماندگاری بالا به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیفیت عطر و میزان الکل و روغن استفاده شده در محصول اشاره کرد.

این خانواده با نت های جذابی که دارد، تجسم ظرافت و مردانگی است و معمولا می توان عطرهای مردانه جذابی را در این میان یافت. خانم ها نیز به صورت فزاینده ای جذب این روایح می شوند. نت های چوبی از چوب صندل گرفته تا سرو، گرم هستند و به خوبی با طراوت رایحه های مرکبات یا معطر ترکیب می شوند. مواد و روایح چوبی ثابت کننده های عالی هستند و برای عطرهای مردانه بسیار مناسب هستند و به بدنه ترکیبات، ماندگاری می بخشند.

اسانس های به کار رفته در نت های این عطر خوشبو عبارتند از:

عطر و ادکلن همه محصولات عطر و ادکلن عطر و رایحه زنانه عطر زنانه

سی کی ایفوریا مردانه، طبع خنک و رایحه تلخی دارد و برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب است. این عطر مردانه را می توان در جمع دوستان و در محیط های اداری و رسمی استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای آن در نظر نگرفت.

دقت داشته باشید که روایح مذکور در گروه‌های بویایی متفاوت قرار می‌گیرند از این رو برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا باید گروه بویایی مورد نظر خود را بیابید.

پیشنهاد ویژه آرایشی همه محصولات آرایشی آرایش صورت کرم پودر

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق میورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

رایحه اش با داشتن چندین لایه، از نوتس های پایه چوب صدر و مشک و عنبر شروع می شود و تا نوتس های اصلی برگ های سبز سیب پیش می رود.

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ادکلن پگاسوس با طبعی تلخ و تند به تأثیر از سرخس گونه‌های شرقی برای شما طراحی و تولیدشده است. ازآنجایی‌که اسانس‌های استفاده‌شده در آن‌قدری گرم است برای فصول سرد سال محصولی متناسب محسوب می‌شود. همچنین درصد ماندگاری این ادکلن خوشبو از نظر مصرف‌کنندگان بسیار عالی عنوان‌شده است و شما تا بیش از بیست‌وچهار ساعت می‌توانید رایحه خوش آن را استشمام کنید.

البته باید از جای خوب پیدا کرد. من یک بار از دیجی و یک بار آسوکالا خرید خوب بودن ولی الان میترسم بخرم چون قیمت ها زیادی بالا رفته و اگه فیک باشه چی

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

رایحه این اسپری تا حدی تمیز است و از ترکیب چوب صندل، عنبر، بالنگ، مشک و گلسنگ تولید می شود. همین ملایم بودنش موجب شده که بویی غالب نداشته و خیلی حس نشود. پس اگر می خواهید تمام طول روز بویی واضح از جک بلک بدهید باید میزان قابل توجهی از آن را روی بدن اسپری کنید.

If you have any type of inquiries pertaining to where and how you can use بهترین عطر مردانه, you could contact us at our web site.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *