5 Essential Elements For عطر مردانه

شیرین و ملایم عطر و ادکلن تلخ عطر و ادکلن گرم عطر و ادکلن خنک عطر و ادکلن تند عطر و ادکلن ترش بادی اسپلش

ماندگار (آلبوم). ماندگار نام یک آلبوم موسیقی اثر ناصر عبداللهی، هنرمند ایرانی است که در سبک پاپ تهیه شده و دارای ۱۰ آهنگ است.

عطری ماندگار از عطر گل‌ها و عصاره میوه‌ای که در ترکیب با روایح دارچین و وانیل باعث می‌شود تا همچون الماس درخشان به نظر برسید.

ماندگاری این عطر در هوای خنک تا بیست‌ودو ساعت و در هوای گرم تا یازده ساعت عنوان‌شده است. همچنین به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در آب‌وهوای شرجی تا هشت ساعت ماندگاری دارد. این محصول آمریکای در زمان اسپری کردن روی لباس تا ۴۸ ساعت برای شما با همان عطر و بوی اولیه قابل‌استشمام است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پایدار، تجزیه ناپذیر، ماندگار، غیر قابل حل، حل نشدنی، اب نشدنی، ناگداز، بهم نخوردنی، منحل نشدنی

پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

در حالی که نت اسطوخودوس که به طور خاص ساخته شده است، قبل از قرار گرفتن در پایه کهربایی به قلب می آید، تا پایانی متمایز داشته باشد.

اولیویه کرید سیکس جنریشن عطر این عطر پرطرفدار است که زیر نظر کشور فرانسه و برند کرید آن را تولید کرده است. شیشه سفیدرنگ این ادکلن با دربی نقره‌ای زینت داده‌شده است که خود نماد تلالو جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ است.

معمولا در نت‌های ابتدایی از روایح خاص مثل نعناع هندی، لیمو، مریم گلی، ترنج، دارچین، آویشن، نارنگی، ریحان، گریپ فروت، کجوت، اکالیپتوس و مشابه این روایح استفاده می‌شود.

همکاران گرامی از بخش فروش عمده میتوانند با ما در ارتباط باشند و از تخفیفات ویژه همکاران بهره ببرند.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

با توجه به اینکه بویایی یکی از قوی‌ترین حواس پنجگانه انسان است و می‌تواند ارتباط عمیقی با احساسات افراد ایجاد کند، ادکلن بخش مهمی از استایل آقایان محسوب می‌شود.

مراقبت ناخن ست مراقبت پوست و بدن مراقبت مو همه محصولات مراقبت مو شامپو نرم کننده مو حالت دهنده مو اسپری مو ماسک مو سرم مو کیت رنگ مو کرم مو رنگ مو رنگ مو تیوپی

For those who have just about any issues relating to in which as well as how to use خرید بهترین عطر مردانه, you can e-mail us from our page.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *