Getting My عطر مردانه To Work

بدون شک یکی از مهم‌ترین نکات تاثیرگذار در ماندگاری عطر زنانه، نت‌های به کار رفته در آن است. همانطور که می‌دانید در تولید انواع عطر و ادکلن از نت‌ها متفاوتی استفاده می‌شود که روایحی را تشکیل و در گام‌های مختلف، خود را نشان می‌دهد.

در فصل پاییز و زمستان می‌توانید ماندگاری بیشتری را باقدرت پخش بالاتری از این عطر شاهد باشید. این محصول فرانسوی طبعی گرم دارد و شمارا یک نسل جوان‌تر به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید با اعتمادبه‌نفس بالا در خیابان‌های شهر قدم بزنید پیشنهاد ما خرید عطر فوق است.

برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی قوی در فصل زمستان باید روایح گرم را انتخاب کنید که لذت آن همچون نوشیدن یک فنجان هات چاکلت داغ در سرمای استخوان سوز باشد.

در انتها فراموش نکنید که از عطر مردانه با طبع گرم و شیرین مانند نت‌های عنبر، وانیل و هل برای فصول سرد و از محصولاتی خنک‌تر یا نت‌های میوه‌ای، مرکباتی، برای فصول گرم‌تر سال استفاده کنید.

اسانس میانی : اسطوخودوس , , فلفل صورتی , لامی خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی ,شمعدانی

لوازم برقی شخصی همه محصولات لوازم برقی شخصی ابزار مراقبت پوست فیس براش و سری یدک

رایحه پایه: عنبر، گیاه مریم‌گلی، نت‌های چوبی، گیاه پاتچولی و چوب درخت سرو ویرجینیا

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا اکسیس شناخته‌شده است. اکسیس زیر نظر یک کمپانی فرانسوی طراحی و تولیدشده است. تاکنون بیش از چهل مدل عطر با برند اکسیس راهی بازار شده است که مطابق با سلایق متفاوت افراد در نظر گرفته‌شده است. اکسیس بلو عطری است با طبع خنک و ملایم که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد.

عطر معطر و معتدل این سه عطر می‌تواند به سادگی فضای گرم مهمانی‌ها را در بر بگیرد و با ورود شما حس تازگی و لذت بخشی را به همراه داشته باشد.

دیور میدنایت پویزن ادو پرفیوم عطر زنانه با ماندگاری بالا

برخلاف برندهای دیگر که این وعده را می دهند این برند موهای شما را کدر نمی کند. می توانید از این رنگ مو استفاده کنید و به موهایتان درخشندگی و بعد ببخشید.

فصل مناسب این عطر مردانه و زنانه، بهار و تابستان است چرا که خنکای عطر باعث می شود تا در گرمای این فصول، حس بهتری داشته باشید. این عطر مردانه و زنانه جزو عطرهایی است که رایحه مشابه کرید اونتوس دارند و البته که نمی توان گفت این رایحه، کپی است بلکه در قامت خود بسی ارزنده و غنی به شمار می آید.

البته برخی برند‌ها با تولید نمونه‌های مشخصی برای فصل بهار سعی داشته‌اند عطر زنانه با ماندگاری بالا مناسب فصل بهار را به بازار عرضه کنند.

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *