How عطر مردانه can Save You Time, Stress, and Money.

آزاردهنده ترین رفتار متولدین هر ماه که واقعا روی مخه چیه ؟

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

• فضل الله توکل ترانه سرا و آهنگ ساز مشهور ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

در واقع عطر‌هایی با طبع گرم مناسب زمستان و پاییز و ادکلن‌هایی با طبع معتدل انتخاب ایده آل برای فصل تابستان و بهار هستند؛ اما اگر علاقه‌ای به تعویض عطر در فصول مختلف سال ندارید پیشنهاد می‌کنیم با خرید عطرهایی با طبع معتدل یک امضای شخصی ماندگار را برای همیشه از خود به یادگار بگذارید.

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

دقت داشته باشید که روایح مذکور در گروه‌های بویایی متفاوت قرار می‌گیرند از این رو برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا باید گروه بویایی مورد نظر خود را بیابید.

با تبخیر نت ابتدایی به سادگی می‌توانید روایحی که در نت میانی نهفته شده‌اند را حس کنید. در تولید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا نت‌های میانی اهمیت زیادی دارند و به نوعی می‌توان گفت که پایه اصلی بو و رایحه عطر شما خواهد بود.

یعنی بوی بد باکتری های زیر بغل توسط پری بیوتیک ها خنثی نمی شود. دیور اینکار را به سبک خودش و از طریق قوی تر کردن بوی اسپری انجام می دهد. به عبارتی رایحه این اسپری آنقدر تند و قوی است که بوی بدن و باکتری ها خود به خود خنثی می شود. اگر به دنبال اسپری مردانه با ماندگاری بالا هستید، اسپری دیور سَوِج بهترین گزینه است.

این عطر مردانه مرکباتی روایحی تازه دارد که می تواند فرحبخش روح شما باشد. زرجف کازاموراتی مفیستو طبع خنک دارد و این خنکا را می توان از روی رنگ آبی جعبه این عطر مردانه و شیشه لوکس آن نیز متوجه شد. این عطر مردانه نیش،رایحه شیرین دارد و به عنوان یک عطر خنک و شیرین برای استفاده در بهار و تابستان بسیار مناسب و شایسته است.

پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

سالواتوره فراگامو برندی ایتالیایی است که عطرهای بسیار با کیفیت و متنوعی را روانه بازار کرده است. از این بین، در سال ۲۰۰۷ عطر مردانه ای تولید شد با نام اف بای فراگامو پور هوم مردانه که در گروه عطرهای چوبی شرقی قرار می گرفت. این عطر مردانه با رایحه ای تلخ و طبع خنک، می تواند در روزهای گرم سال شما را هیجان زده و شاداب کند.

یکی از دلایل خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا داشتن امضای شخصی در مراسم و میهمانی هاست، این که یک رایحه خاص یادآور شما در همه جا باشد حس لذت بخشی خواهد بود.

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *