Top latest Five ماندگاری بالا Urban news

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

علاوه بر این استفاده از عصاره‌های میوه‌ای و چوبی به همراه وانیل و کاکائو از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این ادکلن‌ها به شمار می‌آید.

راهنمای خریدعطر و ادکلن مردانه ۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی و ارزان قیمت

در واقع عطر‌هایی با طبع گرم مناسب زمستان و پاییز و ادکلن‌هایی با طبع معتدل انتخاب ایده آل برای فصل تابستان و بهار هستند؛ اما اگر علاقه‌ای به تعویض عطر در فصول مختلف سال ندارید پیشنهاد می‌کنیم با خرید عطرهایی با طبع معتدل یک امضای شخصی ماندگار را برای همیشه از خود به یادگار بگذارید.

این عطر مردانه از سال ۲۰۱۳ تا به حال توانسته به یکی از پر فروش ترین های برند کریستین دیور تبدیل شود. آقایانی که به دنبال یک عطر مردانه خنک و البته مرکباتی هستند، می توانند با اطمینان کامل، دیور هوم کلون را به عنوان یک انتخاب شایسته داشته باشند.

ماندگارترین ادکلن مردانه می‌تواند ادکلن کرید سیلور مانتین باشد. این عطر سلطنتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ با رایحه‌ای بسیار خنک به بازار عرضه‌شده است. اسانس‌های محبوب استفاده‌شده در این عطر آن را برای فصول گرم سال بسیار ایده آل کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسپرت بودن این عطر و استفاده هم‌زمان آقایان و خانم‌ها از این عطر از مؤلفه های بارز آن به شمار می‌آید.

معمولا نت اول ترکیبی از نت‌های دیگر را نیز در بر دارد، البته دقت داشته باشید که نت ابتدایی کمی تیز و تند است اما نت‌های بعدی با ملایمت و نرمی بیشتری همراه هستند.

مطلب “۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت بین ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومان” در بخش تحریریه سایت ایرانوس تهیه و گردآوری شده است.

شیرین و ملایم عطر و ادکلن تلخ عطر و ادکلن گرم عطر و ادکلن خنک عطر و ادکلن تند عطر و ادکلن ترش بادی اسپلش

• ماندگار ( آلبوم ) • ماندگار ( روزنامه ) • ماندگار ( مجموعه تلویزیونی )

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

امروزه خرید بهترین ادکلن های مردانه از مارک های معروف قیمت بسیار بالایی دارند اما چون که این عطر و ادکلن ها ماندگاری بالایی دارند خرید آنها توصیه می شود. برای همین در این مقاله سعی بر آن داریم تا پیرامون بهترین برندهای عطر مردانه با ماندگاری بالا مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

در واقع اغلب آقایان ادکلن مردانه ملایم‌تر را به نسبت عطرهای قوی‌تر ترجیح می‌دهند.

یکی دیگر از مارک های ایرانی تولید کننده رنگ مو، والانسی می باشد که از محبوبیت خوبی نیز در بین مردم برخوردار است. این محصول یک رنگ موی بسیار باکیفیت و مرغوب بوده، که تمام انتظارات شما را از یک رنگ موی خوب برآورده می کند.

If you liked this write-up and you would such as to get additional info concerning خرید بهترین عطر مردانه – https://aranika.com – kindly browse through our own web site.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *