Top latest Five عطر و ادکلن Urban news

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پس اگر می خواهید از یک عطر مردانه اورجینال لذت ببرید، حتما برای خرید اونتوس مردانه به فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

اسانس های به کار رفته در نت های این عطر خوشبو عبارتند از:

زمانی که درخت دچار آفت زدگی یا بیماری های قارچی و یا سایر موارد می شود، صمغ تیره، خوشبو و غلیظی را برای حفاظت از خود تولید می کند که در واقع همان منبع تولید عود است. عطرهای عودی معمولا عطرهای سنگین و پر قدرتی هستند که اکثرا طبع گرمی نیز دارند و برای فصل های سرد سال، گزینه های بسیار مناسبی هستند.

اگرچه رایحه معطری که از شما در فضا پخش می‌شود، مشهود نیست. اما می‌تواند تاثیر بسیاری نسبت به دیدگاه اطرافیانتان بر شخصیت شما داشته باشد.

دقت داشته باشید که روایح مذکور در گروه‌های بویایی متفاوت قرار می‌گیرند از این رو برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا باید گروه بویایی مورد نظر خود را بیابید.

پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

عطر آکوا که توسط برند بولگاری ساخته شده است در یکی از شعبه های این برند در ایتالیا تولید شده است!

نکته دیگر در مورد این عطر مردانه یعنی کرید اونتوس این است که به دلیل رایحه دلپذیری که داشت، باعث شد تا بسیاری از کمپانی ها برای تولید برخی از عطرهای خود از رایحه اونتوس کپی برداری کنند؛ همچنین راه برای کسانی که همواره به دنبال تولیدات فیک و کلاهبرداری هستند باز شد تا کپی اونتوس را هم فراوان به بازار روانه کنند.

این رنگ مو حاوی ترکیبات روغن آرگان، روغن هسته ی انگو، روغن بادام، ویتامین و نرم کننده های و حالت دهنده های مو می باشد، که باعث درخشندگی و حفظ سلامت بیشتر موهای شما می شود.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

یکی از دلایل خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا داشتن امضای شخصی در مراسم و میهمانی هاست، این که یک رایحه خاص یادآور شما در همه جا باشد حس لذت بخشی خواهد بود.

عطر اکوا برای اقایان بوده و طبه خنکی دارد که می توان از آن در روز های گرم تابستان و بهار استفاده کرده و نهایت رایحه آن را تجربه کرد. این عطر ایتالیایی در نت اولیه خود رایحه نارنگی ماندارین را پخش می کند و در نت میانی خود رایحه اسانس های بهار نارنج و آب دریا را به مشام خواهد رساند و در نهایت در نت پایانی رایحه صمغ کندر و نعنا هندی را خواهد داشت؛ اگر خواهان عطری ارزان قیمت اما درعین حال خوشبو و با ماندگاری بالا می باشید این عطر می تواند یکی از گزینه های خوب برای شما آقا شیک پوش باشد.

چشم انداز مندلیف، تولید رایحه های با کیفیت برای تمام اقشار و تولید رایحه های خاص برای افراد خاص است.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *