A Simple Key For ماندگاری بالا Unveiled

با خرید این عطر شما فردی جذاب و مقتدر به نظر خواهید رسید.

این نت با داشتن مولکول‌های قوی و ماندگار یکی از بهترین و ایده آل‌ترین انتخاب‌ها برای افرادی است که علاقه زیادی به عطر زنانه با ماندگاری بالا و با پخش بوی بالا دارند.

تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطرهای نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطرهای نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا هچنان کار خود را در زمینه عطرهای لوکس و گرانقیمت گسترش دهد و از همه علاقمندان در این زمینه دعوت به همکاری میکند.

خرید گروهی توسط شرکتها و سازمانهای بزرگ: برخی شرکت ها در ایام خاص و یا مناسبتهای مختلف تسهیلاتی برای خرید برای کارکنان خود فراهم میکنند.

امکان ارجاع و باز پرداخت وجه بی هیچ قید و شرط، تضمینی است برای خریدی راحت و مطمئن که با امکان انتخاب از میان صدها برند معتبر همچون لالیک ، هرمس ، بولگاری ، شنل ، تام فورد، کلوین کلین ، کرید ، دیور و آرامیس و همچنین عطرهای مردانه معرفی چون عطر مردانه بلو شنل ، ادکلن مردانه وود ، عطر مردانه شنل الور ، ادکلن مردانه وان میلیون ، ادوپرفیوم کرید اونتوس فراهم گردیده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

نت میانی: سدر ، بنفشه ، برگ درخت نارنج، کشمران ، پوماروز

در ترکیب این اسپری از مشک و نارنگی استفاده شده و به همین دلیل رایحه اش چوبی و مردانه است. بوی این عطر ماندگاری نسبتا خوبی داشته  اما در پایان روز از بین می رود.  

ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

فروش عمده عطر و ادکلن به صورت اینترنتی اولین بار توسط عطر لیلیوم امکان پذیر شده است. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و بزرگترین خرده فروشی عطر ایران و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله در بازار تهران و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت مینماید.

این را به یاد داشته باشید که عطرها در فصول سرد سال ماندگاری بیشتری را از خود به تصویر می‌کشند. رایحه ترش و شیرین این عطر با هر روحیه‌ای سازگاری دارد و این مهم به دلیل بهره گرفتن ازگل‌های شرقی و ادویه‌های هندی است.

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.

If you adored this short article and you would such as to obtain more facts concerning خرید بهترین عطر مردانه kindly browse through our webpage.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *