عطر و ادکلن Secrets

با خرید این عطر شما فردی جذاب و مقتدر به نظر خواهید رسید.

در فصل پاییز و زمستان می‌توانید ماندگاری بیشتری را باقدرت پخش بالاتری از این عطر شاهد باشید. این محصول فرانسوی طبعی گرم دارد و شمارا یک نسل جوان‌تر به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید با اعتمادبه‌نفس بالا در خیابان‌های شهر قدم بزنید پیشنهاد ما خرید عطر فوق است.

عطری ماندگار از عطر گل‌ها و عصاره میوه‌ای که در ترکیب با روایح دارچین و وانیل باعث می‌شود تا همچون الماس درخشان به نظر برسید.

گاه این کلمه را به فرزندی دهند که برادر و خواهران قبل از او در کودکی فوت کرده اند ( برای تفأل به ادامه زندگی او ). ( فرهنگ فارسی معین ).

رایحه‌های به کار گرفته‌شده در این عطر اعجاب‌انگیز قدری سبب ترش شدن این عطر در کنار شیرین بودن آن شده است. شاید رنج قیمتی این محصول قدری بالا باشد اما بدون تردید رایحه دل‌انگیز آن شمارا راضی خواهد کرد.

عضی از اسپری ها دئودرانت هم هستند. دئودرانت ها در ترکیب خود پری بیوتیک دارند؛ موادی که کمک می کند تا بوی بد باکتری های زیر بغل خنثی شود.

 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از بهترین برند-۱ میلیون از پاکو رابان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماندگار (ابهام زدایی). ماندگار ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

دیور میدنایت پویزن ادو پرفیوم عطر زنانه با ماندگاری بالا

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

در زمان تولید انواع عطر زنانه خوشبو و ارزان معمولا نت‌های میوه‌ای و گلی زیادی به کار می‌روند و همین امر سبب شده که لطافت و نرمی خیال گونه‌ای داشته باشند.

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *