عطر و ادکلن – An Overview

آزاردهنده ترین رفتار متولدین هر ماه که واقعا روی مخه چیه ؟

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

محصولی بسیار خوب و در رده جهانی از شرکت ایتالیایی ریتون، این محصول تمام خصوصیات و ویژگی های یک رنگ موی خوب را در خود دارد و به نسبت کیفیت خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ خوب، نرم کنندگی مو، میزان آمونیاک پایین، پوشش دهی مناسب و همینطور خاصیت درخشان کنندگی آن اشاره کرد.

از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ بالا، پوشانندگی بسیار خوب، ترکیبات انواع ویتامین ها، قیمت بسیار ارزان و بصرفه و همینطور کراتین اشاره کرد.

تازه های دنیای عطر و ادکلن تام فورد تیزیانا ترنزی دانستنی های عطر دنیای روایح زرجف عطر زنانه عطر و سبک زندگی لوران مازون مانسرا معرفی برند معرفی عطر ممو پاریس

به طور کلی عطرها دارای سه طبع معتدل، گرم و خنک هستند که هر یک از آن‌ها برای آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع یکی از معیار‌های اصلی برای خرید ادکلن زنانه با خط بوی بالا، انتخاب طبع درست آن است، پس بهتر است خانم ها در ۶ ماهه اول سال به سراغ عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا و در ۶ ماهه دوم سال از ادکلن‌هایی با طبع گرم استفاده نمایید.

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عطر دیگری که قصد معرفی آن را داریم و در لیست ۷ تایی ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار گرفته است مربوط به برند اکسیس می باشد. این عطر خوشبو در شیشه ای استوانه ای شکل که به رنگ های مختلفی تزئین شده است در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده است.

دیور میدنایت پویزن ادو پرفیوم عطر زنانه با ماندگاری بالا

همکاران گرامی از بخش فروش عمده میتوانند با ما در ارتباط باشند و از تخفیفات ویژه همکاران بهره ببرند.

بهتر است رایحه‌ای که از شما در فضا منتشر می‌شود، به خوبی گویای شخصیت اصلی خودتان باشد.

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

به سختی می توانید مردی را پیدا کنید که یک بطری از شمش طلای نمادین پاکو رابان (معروف به ۱ میلیون) را نخریده باشد. نسخه جدید این عطر که به دلیل جذابیت خیره کننده اش محبوب است، شدت آن را افزایش می دهد و یکی از بهترین عطر های مردانه است.

If you liked this article and you would like to obtain far more details regarding خرید بهترین عطر مردانه kindly visit our own web site.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *