The best Side of ماندگاری بالا

پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

مجموعه عطر تینو با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه توزیع بدون واسطه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی اورجینال و حمایت مدیران مجرب اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی عطر تینو با استفاده از نیروی تخصصی جوان خبره و با اطلاعات به روز دنیا در این حوزه کاری نمود.

محصولی بسیار خوب و در رده جهانی از شرکت ایتالیایی ریتون، این محصول تمام خصوصیات و ویژگی های یک رنگ موی خوب را در خود دارد و به نسبت کیفیت خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ خوب، نرم کنندگی مو، میزان آمونیاک پایین، پوشش دهی مناسب و همینطور خاصیت درخشان کنندگی آن اشاره کرد.

به طور حتم تا به امروز ادکلن هایی دیده اید که قیمت های ارزان و گرانی دارند، برخی از ادکلن های ارزان قیمت کیفیت نسبتا خوبی نداشته و نسبت به قیمتی که دارند خریدار را راضی نمی کنند. این مورد در مورد ادلکن های گران قیمت نیز گاها صدق می کند. ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت نیز همواره وجود داشته اند که باید آن ها را شناخت و به کسانی که آن ها را نمی شناسند معرفی کرد تا خرید های خوبی داشته باشند و نسبت به خریدی که انجام می دهند حس رضایت کاملی داشته باشند.

اسانس میانی : اسطوخودوس , , فلفل صورتی , لامی خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی ,شمعدانی

سوم نکته ای که به هنگام خرید اسپری مردانه باید به آن توجه داشته باشید این است که، اسپری بدن به اندازه عطر قوی نیست، اندکی پس از استفاده از اسپری متوجه خواهید شد که بوی این ترکیب تنها چند ساعت بعد از بین می رود.

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به : پوشش دهی خوب، درصد آمونیاک پایین، روغن بادام، ترکیبات روغن فندق و روغن کنجد و همینطور عصاره سبوس برنج اشاره کرد.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا اکسیس شناخته‌شده است. اکسیس زیر نظر یک کمپانی فرانسوی طراحی و تولیدشده است. تاکنون بیش از چهل مدل عطر با برند اکسیس راهی بازار شده است که مطابق با سلایق متفاوت افراد در نظر گرفته‌شده است. اکسیس بلو عطری است با طبع خنک و ملایم که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد.

در خصوص نت‌های میوه‌ای هم اغلب از خانواده مرکبات در ترکیب رایحه استفاده می‌شود. در واقع گروه‌های بویایی مرکبات، چوبی، آروماتیک و شرقی نت‌های مناسبی برای این نوع محصولات مردانه هستند. ادکلن های خنک مردانه در این دسته قرا می گیرند.

نت اصلی: دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، بلسان کلمبیایی ، کشمران

عامل اصلی ماندگاری بوی عطر، نت‌های استفاده شده در آن هستند و همانطور که در مطالب فوق عنوان شد استفاده از برخی نت‌ها سبب می‌شود که مدت ماندگاری و پخش بوی عطرها کاملا با هم متفاوت باشند.

از همین رو افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از این محصول متمایز بهره بگیرند. اگر می‌خواهید در کنفرانس‌های کاری خود بدرخشید به شما توصیه می‌کنیم این عطر متمایز را برای خود تهیه کنید.

دولچه گابانا عطری است که با رایحه‌ای ملایم در پیش روی شما قرارگرفته است. این عطر در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یک عطر خاص راهی بازار شده است. طبع این عطر معتدل است و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرارگرفته است. این عطر مردانه جذاب از ماندگاری و پخش بوی بسیار ایده الی از منظر مصرف‌کننده برخوردار است.

این رنگ مو اغلب به عنوان امبره استفاده می شود و این موضوع یکی از آن چند دلیلی است که این برند در رنگ موهای حرفه ای جای گرفته است.

When you have just about any questions with regards to exactly where in addition to tips on how to make use of خرید عطر مردانه, you’ll be able to e mail us at our own webpage.

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *